Jednou jsem se snažil řešit problém v kasinu, ale jejich podpora mluvila jen anglicky a já se tam motám s překladačem. Nebylo to moc příjemné. Přemýšlím, jestli je vícejazyčná podpora pro hráče opravdu tak důležitá, nebo jestli to většině lidí stačí jen v angličtině.
top of page
Call Us Now! 423-825-6247
To see this working, head to your live site.
2 Comments
Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page
Podle mě je fajn mít podporu v mateřském jazyce. Člověk se nemusí soustředit na překlad a může rovnou řešit problém. Je to malý detail, ale hodně pomáhá.
Myslím, že je to velký rozdíl. Já jsem třeba psal na podporu přes https://wazambalogin.cz/, a tam se mi ozvali v češtině, což bylo hned příjemnější. Když člověk řeší něco s účtem nebo penězi, chce mít jistotu, že tomu rozumí na sto procent. Navíc ne každý umí anglicky tak dobře, aby řešil složitější dotazy. Víc jazyků také ukazuje, že kasino se zajímá o různé trhy a hráče, a to pro mě vždycky působí seriózněji. Takže podle mě je vícejazyčná podpora fakt velká výhoda.